Ridit

Har precis ätit. Fiskpinnar, potatis, stuvad spenat och kokta morötter och ärter. Morsan som påstod att jag inte äter grönsaker.

Åkte till Hea och gav hästarna frukost och tog ut dom. Tjafsade lite med USB-minnet på Eriks dator och fick det att funka. Kunde tydligen inte ha musiken liggande i mappar. Sen gick jag och Erik ut och mockade, jag gjorde i ordning Krista och Erik åkte och gjorde i ordning Pinnen. Sen red jag dit ner och Erik var precis klar, hästtoken rusade in i en box när Erik satt upp. Erik bad mig komma in och gå framför Pinnen sakta så han skulle ta det lugnt ut ur stallet. Han försökte rusa förbi några gånger och när han kom ut var han förbi oss, jobbigt med en så stressad häst. Red ner i Djupdalarna, och andra stället vi skulle springa lite på ville jag galoppera, Erik låg först och Pinnen for iväg uppför backen i en jävla fart i trav, Krista och jag kom långt efter fast vi gallopperade. Efter det fick jag och Krista gå först när vi skulle springa. Red vägar med mycket backar så Pinnen fick jobba lite(Krista också såklart). Många klätterbackar och många gallopper för Krista :) Skoj och så två små hinder hoppade vi också. Fast det största red Erik runt med Pinnen, det första hade han inget val, jag visste inte att han höll på att ta av sig jackan och att Pinnen bara hängde med mig och Krista, hehe. Tur för dom att jag inte hoppar stora hinder ute i skogen.

Funderar på helgen.. Ska jag åka till Bergsjö? Ska jag åka till Köping? Tror iofs att det är slutsålt i Köping. Annars kan man stanna hemma också. Måste nog kolla bankkontot och se om jag ens har råd att flänga iväg. Kanske får nöja mig md att vara med på presenten till Christian bara. Vi skulle köpa en blåblommig klänning till honom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0