Simmat

Brorsan hängde med och simmade. Fast han var så seg så jag hade ju hunnit simma 500 meter innan han kom. Jag gick upp och ringde honom då, då var han iaf i stan. Jag tog och bastade en stund innan jag gick ut och körde 500 meter till. Sen plaska jag runt lite med nån lekflytsak tills han hade gjort en kilometer han också. Sen hoppade vi lite trampolin och simmade långt under vattnet, jag kunde iaf simma 15 meter under vattnet :) Sen att jag även gjorde samma längd när jag var 10 är en annan sak. Hade ju varit hemskt om man var sämre nu.

Tänkte köpa en falafelrulle på vägen hem, men sket i det. Jag ska steka på lite potatis från igår och värma lilla veg falukorven från igår, kanske steker ett ägg också. Oj oj, nu blev jag riktigt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0