Tvättar

Tvättstugan var obokad idag. Jag hade bokat tvättstugan i onsdags, men efter Falun och allt som rörde sig i huvudet så glömde jag bort det totalt och åkte och red istället. Så idag tvättar jag.

Sen har jag lagat mat som står färdig nu, syrran kommer snart och äter sen åker vi till hästarna. Planen är att jag ska rida Krista medans hon går med Vega. Sandra har blivit antagen att komma på fystest för polishögskolan så hon behöver träna, då tänkte jag att det är ju perfekt för Vega om dom tränar tillsammans, Vega som är dräktig slipper en tung ryttare och Sandra får konditionsträna.. Fast dom har inte samma joggingtempo, men rask promenad lär funka och några trav/springsträckor. Jag rider.. Latmask ;)

Ser ut att vara så fintväder ute och jag har kanske varit ute en minut idag.. Så nu känner jag mig extremt rastlös, vill komma ut nu!! Vara inne en hel dag mår jag inte bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0