pumpa

pumpa pumpa pumpa. SÅ TRAKIGT!Men personalen tycker att jag är duktig och har mycket mjölk, jag har ju ingen aning då jag inte vet hur det brukar vara. Försäkringskassan är dom segaste i världen så ska jag få några pengar snart ligger det närmare i tiden att sälja lite mjölk till avdelningen. Dom betalar 150 kr/litern.

Molly är värsta duktiga tjejen! CO-halten i blodet är lite förhöjd utan CPAPen men det lilla gjorde inget, men dom håller koll så den inte sticker iväg för mycket.Vi väntar på att någon ska flytta ut från 4ans rum så ska vi få egen-tid med Molly på dagarna till att börja med, medans hon sover på salen på natten. Igår ammade hon 3 gånger, första gången i ca 45 min och var jätte duktig, andra gången bara lite, hon var trött, på kvällen lite bättre, men var nog trött efter badet och byte av stomiplatta och allt annat. Hade varit bra om hon orkade tutta så iaf ena bröstet blev "tomt" så jag slipper pumpa, ska leta på en bok att ha i pumprummet på avdelningen, bara radion fördriver inte tiden så bra. Datorn däremot funkar bra, sitter just nu och pumpar liksom.

Jag tog lite sovmorgon idag. Mathias drygade sig och var vaken hela morgonen från typ 4:30, duschade och väckte mig för att få handduk och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0