Ryckt sonden

Jahapp, lämnar henne en liten stund, och nästa gång man kollar så har hon dragit ut sonden. Hur hade hon då tänkt få mat när hon inte orkar suga mitt i natten tex? Hon sov från ca 00:30 till 6 i morse. Samma natten innan, vid matdags kl 3 ville hon inte amma.

Jag har satt på potatis i köket, hade velat duscha men vet inte hur länge jag törs gå ifrån, Mathias sover stenhårt, han matade vid 3 i natt och kunde inte somna om efter det, nåt han måste lära sig tror jag.

Molly ligger nöjd och glad och tittar och klappar till sina fiskar på mobilen hon fått. Kanske borde be nån i personalen att sätta ny sond, men det är ju ingen kul grej. Tänk om hon kunde få slippa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0