Ensam

Idag är jag ensam här hel dagen. Mathias pappa kom och hämtade
Mathias tidigare i morse och fick även se Molly IRL för första gången. Mamma fick se henne i tisdags när hon skjutsade ner mig efter ridningen.

Var och förde vidare i stomin nyss, ska pumpa lite snart och sedan ta upp henne tänkte jag.

saknar alla djur, både dom som fortfarande finns, men kanske mer dom som försvunnit ur mitt liv. Och så Krista som kändes som hon gick så illa i tisdags så vi bara var ute i 25 min, men efteråt när jag longerade kunde jag inte se nåt större fel. Ska höra om Erik kan sko henne ordentligt om det blir bättre då. Fast mamma är så fånig och vill inte att hon ska ha bakskor när hon går med fölet. Även Vega skulle må bra av att få skor igen så hon kan börja sättas igång igen, jätte öm i hovarna när vi gick en vända sist, fast nu är hon på rätt sida av järnvägen så vi kan hålla oss till asfalt och sand/skogsstigar och slippa grusvägar. Alltså järnvägen är så svårt att få med sig fölet om syrran skulle gå med med honom tänkte jag. Fräcka fölet som bet mig i armen det första han gjorde när jag kom in i hagen i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0