Mycket

Iaf fått in räkningarna på datorn nu. Måste på banken och få in skattepengarna på kontot för att ha råd med räkningarna. Börjar märkas att man inte haft någon riktig inkomst på ett tag nu.

Ska försöka leta på stereon från skodan och se om jag kan få in den i forden. Borde dammsuga glas i bilen också... Rida Krista, rida lektion. Packa ihop vettiga kläder och smink tills på lördag. Det är lite för mycket för att jag ska minnas allt! Dessutom vill jag skörda mina potatisar och se om jag fått nån vitlök på landet uppe i stugan.

På lördag ska jag till Rättvik på återträff. 10 år sedan vi gick ut gymnasiet. Middag och sånt där. Var där för 5 år sedan då hade vi rundvandring och fick se sånt som kommit dit sedan vi slutat. Körhallen och smådjursdelen kollade vi på då. Kan tänkas bli nåt sånt nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0