Operationen gjord

Operationen gick bra, smidigt sade dom och hon hade mått bra hela tiden.

Hon har mest sovit resten av dagen och jag och Mathias har också sovit i kväll.. Jag kunde bara sova 3 timmar förra natten bara, så jag sov lite mitt på dagen också.

Under operationen gick vi till pocketshopen och köpte mer läsning, sen åt vi på max. På vägen tillbaka så ringde dom och var klara, vi hade räknat med lite extra tid än vad dom hade sagt, sist tog det ju jätte mycket längre tid. Men den här operationen är enklare och kunde göras på avdelningen.

Ska gå på toa och sedan kolla till Molly igen. Kanske sova igen om jag kan? Håller på att samla mjölk det här dygnet för att dom ska analysera ett helt dygns mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0