Kalix

Igår morse kom vi fram. Efter 12 timmars färd, stannade 3 gånger tror jag, så Molly fick amma och vi fick äta. Mathias övningskörde drygt 15 mil nånstans i mitten, och så sista biten ut till hans mamma utanför Kalix. Gårdagen blev väldigt lugn, sömn ich en dusch. Idag har jag tjatat på Mathias om att vi ska turista, vill åka till Finland nör vi ändå är så nära, åka utomlands, första gpngen för Molly och jag har bara varit in och vänt i Finland förut. Hoppas att Nova gpr vara kvar hemma då, för hon får inte åka in i Finland fick jag veta, inte utan pass. Mathias mamma har en.Border collie på 6 år, Nova vill leka och han säger ifrån, men lite hsr dom lekt. Nu ska jag gå upp och se om det finns frukost, åt bara lunch igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0