Till salu

Nu står det en till saluskylt ute vid vägen vid stugan i Kättboåsen. Jag är 30 år och snart kommer något som alltid funnits inte finnas mer. Min tillflyktsort.

Hörnskåpet står i nya stugan/huset redan med fler saker, i eftermiddag packade vi in en massa saker i farsans bil, gräsklipparen tex.

Så roligt med nya stället, jag är där i tankarna jätte ofta, planerar inne i huset, kanske en syhörna? Ute planerar jag hästhagar, hittade en hög med bommar, antagligen ved, med dom fina kan bli något hinder. Röja ut bråte ur dom gamla spiltorna. Sätta ny lampa utanför mulltoans dörr.

Men mitt i allt det roliga, så känns det hemskt att sälja Kättbo. Någon annan köper det, och kanske gör om det helt. En massa folk ska komma och titta och gnälla på saker, sedan gör dom om en massa och jag får aldrig mer åka hit, aldrig se hur det blir. MITT STÄLLE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0