67 rep.

Idag tog jag och red en sväng med Vega på släp. Orkade bara inte rida två vändor på tråkigt och hårt underlag, så båda fick följa med, vi skrittade och jag försökte trava lugnt, det gick sådär, både vill ju bara öka hela tiden, men det gick bättre än det brukar.
 
Efter jag hade ridit kom mamma och sa att hon skulle gå en promenad med Molly och Nova. Under promenaden fick hon telefon från läkaren och hon har Dystrofia Myotonika som vi trodde, hon hade 67 repetitioner precis lika många som Sandra, så hon är ju en turunge som inte fått det i ökad mängd liksom. Jag har ju 150.
 
Fast jag sov länge i morse, vi somnade om och vaknade 12:30, så har jag sovit på soffan till Mathias hockey nu ikväll. Så jäkla mycket kan jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0