Dagens schema.

Fan vad ont jag hade i knät i en av mina favorit sovställningar i natt!

Strax före 15 idag åker vi till Säter och Torkel, Nova ska få vaccination, inget värre än så. Känner jag henne så kommer hon gilla Torkel, det gjorde även Lajka.

Sen efter 17 så ska jag kolla på en liten trädgårdstraktor, som hade både klipp- och snöslungeaggregat. Om Tommy inte hade för ont i ryggen skulle han följa med. Om jag nu skulle få köpa den, så är ju problemet hur man ska få hem den, ifrån Grycksbo. Anders släp? Musikskolans? Hästtransporten? Två som kanske inte går att ordna på stubben, en som finns i Rättvik, fast är jag redan i Grycksbo är det ju inte så helvetiskt långt till Rättvik.

Hur som helst så skulle snöslunga vara skitbra i Lilla Moren, ingen skottar ju grusvägen upp till gården, och visst är det skönt att kunna åka ända fram med bilen och slippa skotta en lång gång för att kunna komma fram. Och på sommaren vill jag brumma runt uppe på gräsklipparen,inte bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0