Distans

Hade glömt bort en grej förut idag, så istället för att åka och rida åkte jag mot Avesta för informationskväll om distansridning. Man blir ju lite sugen att testa på, fast jag nojar lite över om Vega verkligen går igenom veterinärkontrollerna. Å så vet jag inte om jag har tid att träna så mycket som jag helst skulle vilja om jag ska rida nån riktig ritt på 5 mil i framtiden. Fast det är klart.. Att rida mellan Hea och Lilla Moren då och då skulle ju vara perfekt träning. Det är väl 3-4 mil. Rida dot, vara där ett tag och sedan rida hem.. Fast jag antar att hon vill ha med sig morsan dit också i så fall. Kanske kan rida dit och få åka transport hem. Ska fanimej testa det när snön kommit så vägarna blir mjukare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0