Pigg pålle

En trevlig sak med Krista är att visst, hon blev jätte pigg idag när vi vände, och hon tog galopp när jag hade tänkt trava en bit och sådär, trippade i skritten, men med henne blir det inte mer än så och du kan ta en galopp fast det är hemåt. Vänder man Vega blir hon smått tokig, studsar, går i sidledd, försöker sticka, bakskygg.. Kanske inte alltid alltihopa, men senaste veckan har hon varit sån. Så skönt med Krista, oftast kan hon gå från pigg till kolugn på 3 sekunder. Fast idag var hon lite väl till sig på hemvägen, var först när jag hade hoppat av och kopplat Nova igen som hon lugnade ner sig, troligen på grund av att jag också skärpte till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0