Prisjakt

Tur att jag inte bara beställde första bästa pannlampa. Kollade på prisjakt och hittade en och samma för ca 500 istället för ca 800. Fast, ehm jag köpte två, och så hittade jag en enkel pulsklocka också. Har velat ha en pulsklocka ett tag nu. Kommit av mig med löpningen, och hoppas att den kan motivera mig lite.. Att jag köpte två pannlampor var för att det händer att vi är två som rider, eller så ger jag en till brorsan i julklapp, fast det är aningen dyrare än vad jag brukar lägga på julklappar.. Vi får se vad jag gör med den.

Tror jag ska sätta mig och skriva lite julkort, beställde några stycken på Molly som min farmor, Mathias mamma och kanske någon mer ska få, har 5 st.

Letade fram en bok med djurläten förut idag, det är knappar man trycker på så muar, jamar den m.m. Molly blev så rädd att hon började gråta :( Stackars liten, böcker ska inte låta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0