Uppdatering.

Jag är trött på min förkylning. Har varit sjuk i en vecka nu. Hostar och det blir värre när man lägger sig. Ingen jogging alls, men några ridturer har det iaf blivit. I fredags fick jag med mamma på en lång tur 1 timme och 15 min, nästan 8 km och vovven fick hänga med också. Får dåligt samvete när hon inte får komma ut så mycket. Dumma hals bli frisk nu!!!!!

Igår var jag till Globen iaf, shopping, tittade på mycket hoppning och lite annat.


Så idag var jag till Hea och Vega fick prova täcket jag hade köpt så det fick hon behålla på och gå ut i hagen igen, det blåste ju så mycket att dom fick ha täcken fast det var flera plusgrader ute. Hade funderat på att rida eller gå på julskyltning, men det blev varken det ena eller det andra. Brorsan och hans tjej var på Hea så det blev att snacka med dom istället. Trevligt att träffa dom lite då och då. Mamma hade torkat golven för bara någon dag sedan och så kom Nova dit idag igen och lämnade små blodfläckar efter sig, snälla sluta löpa nån gång, 2 veckor på onsdag.

I torsdags var jag till en arbetsterapeut i Falun. Vi pratade en del om hur jag har det och sådär. Som att så länge jag är hemma med Molly så funkar det bra, men att jag är orolig över om jag kommer orka jobba heltid när det blir dags att hitta ett jobb. Jag behöver ju sova så mycket. Fick greja med händerna också, och gripa olika tjocka cylindrar, det gick bra förutom att jag kände av lite stelhet på den grövsta.

Ska kolla på tv nu, dom åker vattenrutschkana! Jag vill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0