Falun

Idag åker vi till Falun. Molly och Mathiasåker ambulans och jag får ta vår bil. Känns överdrivet ned ambulanstransport då hon inte har dropp. Igår var jag ute med vagnen på stan här i Uppsala.


Fortsätter allt att funka så trodde läkaren att vi skull få åka hem i morgon. Vilket krångel, byta sjukhus för ett dygn. Mathias har fotbollscup på lördag som han måsre vara med på. Lägenheten ser ut dom ett bombnedslag. Kul om jag får ta reda på allt skit själv. Måste upp till min lägenhet och kolla in soffan som mamma och Sandra hämtat och tagit dit, kanske skulle ppacka upp lite och vara där istället. Men den stora sängen fixar jag inte att ställa ner ensam, inte utan att bryta benen på den.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0