Lajka

Ibland, eller nä, ofta tänker jag på henne. Med all sjukvård vi varit med om med Molly och hur mycket man kan göra. Om en mämänniska hade bukspottkörtelinflammation antar jag att dom hade gjort allt och antagligen hade människan överlevt. Men på ett djur.. Det känns inte som dom gjorde allt. Det känns som att dom inte ville att min veterinärräkning skulle bli för dyr. Agria betalade 26000 och jag 16000, men om dom kunde ha gjort mer så kunde jag ha gett alla pengar i hela världen. Dom hade kunnat ge henne blod igen, låtit rätt sorts antibiotika fått verka några fler dagar, den första sorten var inte rätt.

Inte rätt läge att liggaoch gråta nu. Kom in en sköterska och drog pretentioner på Molly nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0