Sommarjobb

Nu bor vi i stugan. Och jag har börjat jobba i Malung. Hunnit jobba två dagar, eller en dag intro, och en jobbad eftermiddag/kväll, ledig idag och i morgon, sedan jobbar jag fredag eftermiddag/kväll och hela helgen. Men det är enda helgen jag ska jobba så det är nice ändå.

Molly sover ute i vagnen,vi har varit ute och gått allihopa, och Mathias somnade här inne han med. Jag ska tilllaga lite makaroner innan jag blir för hungrig och elak, har även gjort upp eld för det drar lite kallt utifrån, vill ha dörren öppen ifall Molly vaknar. Även jycken är trött och sover på mattan bredvid mig. Vad tråkiga alla är!!

Fast jag sov längst i morse, somnade om och gick upp vid 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0