Stugliv

Är i stugan igen.
Det gick bra i Uppsala, vi var in i typ 5 min. Dom tittade lite och undrade om vi undrade något vilket vi inte gjorde. Ögonkontroll om 6 månader, Uppsala igen om ett år. Molly han prutta med munnen åt dom iaf och var på bra humör :)

I morgon ska jag jobba både förmiddag och eftermiddag, Helle hade gjort illa knäet, men jag antar att hon jobbar i eftermiddag som hon skulle...? Öhm?

Igår kväll cyklade jag med Nova bort till vändplatsen och tillbaka, det blev 3,8 km. Där borta fortsatte en mindre väg, inte så cykelvänlig, tänkte undersöka den snart, men jag tror jag tar bilen dit ifall den är lång. Väntar bara på att mobilen ska ladda lite så jag kan köra runkeeper. Vill även ta med en liten butt ifall jag hittar några blåbär, eller smultron :)

Igår kväll var jag ensam i stugan, Molly och Mathias kom upp idag, eftersom Molly hade läkartid i Falun idag. Hon hör, och så har hon provat in nya skenor till fötterna. Jag packade med pumpen igår, sen när jag skulle pumpa så hade jag såklart fått med en tratt som saknade en liten del.. så helvete vad spända brösten var idag när dom kom hit. Hon får gärna vakna och äta en gång till innan jag ger mig ut i skogen. Både Molly och Mathias har somnat. Jag är också sjukt trött, men ska försöka hålla mig vaken så jag kan somna tidigt ikväll. Har nyss diskat iaf, lägger jag mig ner skulle jag slockna snabbt.

Tagit på mig långbyxor så jag ska slippa få anklarna uppätna av mygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0