bra dag

 
Hann med mycket idag. Jobbade, hämtade M, M och N i stugan och åkte in till Malung igen, Dansandsvecka och massvis med folk. Runt. där en hel del. Badade hund och ammade vid älven. Just ja, vi började med pizza när vi kom in till Malung. Hemma i stugan blev det träning, gick/sprang ner till grustaget, förbi sjön, vägen tog slut men jag och hunden fortsatte ändå, kom till en annan grusväg efter ett tag, kladdig fyrhjulingsstig till vägen som leder hem. Kul att utforska nya vägar. När jag kom hem hade Mathias tänt grillen, men den är så seg så svettiga jag hann åka till Siktjärn och tvätta mig. Simtränade Nova lite, så när jag skulle skölja av mig en sista gång vågade hon följa med ut ioch simmade helt frivilligt :) kom hem och grillen började bli varm i ena hörnet iaf, så det blev lite laxgrillning och matäta. Lite datalek, ammning och krypa ner i sängen. Just ja, gjorde en brasa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0