Huset

Igår var jag med på banken när farsan och Örian skrev papper på huset utanför Söderbärke. Jag fick ta nyckeln eftersom vi ändå trodde att jag skulle dit först. Dom får hämta mer grejer i ladan eftersom dom inte hade hunnit få undan allt, men i huset och gästrummet ska det vara klart nu. Så jävla sugen på att åka dit nu nu nu. Men jag borde packa åtminstone några lådor i min lägenhet och ta med om jag ändå ska åka dit. Och stolarna och bordet skulle vara bra att ta dit eftersom dom tog med köksbordet, stolarna och kökssoffan. Bordet bär jag inte ensam. Och jag kan typ inte packa mycket i bilen om Nova och Molly ska få plats att åka med. Kan packa i framsätet och halva baksätet bara.

Ge mig en hel hästtransport så jag dels kan köra grejer och kan köra till träningen med Vega i morgon kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0