Motion

Jag har börjat följa ett motionsprogram på runkeeper.

Idag bara hatade jag det hela!! Snubblade på hunden, världens skrapsår på knän och händer. Tårar i ögonen, bilar och folk överallt. Jag blev tvungen att peka finger åt bilarna och skrika lite för att låta bli att gråta. Jag bör inte vistas bland människor när jag försöker springa.
 
 
 
 
 
 
 Första gången jag skulle försöka springa i 20 minuter. Var så jäkla glad för 4 dagar sedan när jag klarade av att springa 10 min på raken. Idioti! Har i efterhand läst att denna grej var bra att träna om man hade sprungit lite innan, men jag går när det är långa grejer som ska göras istället för att jogga och så springer jag när det är intervallgrejer. Jag gör på mitt sätt och jag tävlar ju bara mot mig själv så.
 
Vill ha bättre kondis och så vill jag bli av med nåt kilo.
 
Bild på hunden min som jag snubblade på. Mathias brors nya boende.. Utanför Falun i en liten by ska dom hyra hus, med strandtomt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0