Provsvar

Har även fått våra provsvar (mitt och Mathias). Det var som vi trodde att jag har det och jag har 150 repetitioner. Molly har över 1000... vi som trodde hon hade mindre än 1000, lite önskeläsning av det där tecknet < åt nu vilket håll det satt.

Har man under 50 repetitioner är man frisk, men har man mellan 37 och 50 finns det risk att ens barn får sjukdomen, så man vill nog ha under 37.

Min äldsta bror har tagit blodprov för att kolla sig. Han har varit väldigt orolig över det här, han har ju två söner. Sandra och Erik har ju inga barn så dom har nog inte samma oro över att dom skulle ha sjukdomen än. Antar att mamma borde kolla sig nu då. Kan bli intressant att veta hur många repetitioner hon har. Hon har ju inte haft några symptom, medans mormor har haft tidig gråstarr som kan vara ett vanligt symptom.

Nä nu ska jag åka iväg och flytta hästar. Veterinären kommer och ska vaccinera och kolla tänderna på Krista. Om tiden räcker till så ska bäbis fri-röntgas och om ännu mer tid skulle finnas så ska även Pinnen röntgas. Jag ska bara flytta Vega och Krista.. nu för att hinna vara med på Mathias systersons student. Sen vid 14 tiden ska jag och farsan åka och kolla på det där huset :) Fullt upp och här sitter jag och skriver fast jag inte har tid.

Hej då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0