Träning.

Har slarvat med träningen i några dagar. Kört flytt 3 dagar i rad till nya stugan. Att bära saker i trappen är också träning. Men nu ikväll/natt tog jag och gjorde onsdagens 3 minuters intervaller. 3 min snabbt, 3 min långsamt.. 5 gånger. I min värld blir det 3 min jogging 3 min hyfsat rask promenad. Idag skulle jag ha varit ut i 45 min, dom menar nog jogging, men jag varierar mellan jogging och promenad. Får se om jag kan göra den i morgon istället. Men jag har en hel del grejer kvar i lägenheten som ska ner till Gussarvsgatan, och så har jag sängen kvar som var för stor för att få med i dagen flyttlass.

På söndag fyller mamma 60 år, då ska det väl ätas tårta och träffa släkten. Men ska nog kunna klämma in 30 minuters träning också.

På måndag börjar jag jobba(intro första dagen) i Malung 8-16.. Lite nervös är jag allt, enligt schemat så verkar man alltid vara två som jobbar, men jag antar att man är till olika brukare, så vi bör ha fått in fler sedan förra sommaren. Hoppas bara dom inte har stressat till det.
Tisdag jobb på riktigt.
Ledig onsdag och torsdag, sedan jobbar jag hela helgen. Hoppas jag har tid att klämma in mina träningspass också. Nån promenad kanske man får köra med någon brukare, men blir det lika söliga promenader som förra året så är det ju ingen träning för mig.

Kört så mycket grejer från min lägenhet till nya stugan så den börjar kännas som min nu, så jäkla synd bara att vi ska upp till den gamla stugan just nu, för jag vill ju greja och sätta upp hylla och tvätta grejer, och köpa kuddar och få det hemtrevligt i den nya. Kände mig så peppad för sånt ikväll när vi var dit, medans Mathias bara vill hem. OK, klockan var mycket, men ändå!! Jag och Molly råkade ju sova några timmar hemma hos morsan idag. För en ettåring är det ju helt okej, men jag var helt slut, ingen frukost upp tidigt och fick rida till Pungmakarbo, veterinären kom aldrig och vaccinerade, hon hade fått ett akutfall i Avesta. Men det var skönt och uppfriskande att rida en sväng, 30 min och Vega fick gå bredvid Krista, vi t.o.m. hoppade ett litet hinder efter vägen.

Nu borde jag sova, känner att jag skriver ganska hoppigt och konstigt, hoppas man kan förstå ändå.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0