30 år

Fått en spya av Molly, och en blomma av min farmor såhär långt ;-)

Kul med blombud, man hann ju spekulera lite vem som skickade sånt innan dom dök upp med den, en fin orkidé från min farmor. Fast att hon lämnade ett kuvert med 1000 kr i present i torsdags, plus att jag fick 1000 kr i bensinpengar för två vändor till Uppsala i veckan. Hon är generös.. orkideér är ju svindyra, särskilt i en riktig blombutik.
 
Nu väntar jag och Molly på att farsan ska komma så ska vi fixa lite inför fika med släkten. Balonger, läsk, kaffe, tårta och kanske lite kakor.
 
Molly snorar, hostar och kräks. Men annars verkar hon lite piggare. Vi fick briccanyl utskrivet igår på vårdcentralen så hon bör iaf få luft så det räcker. Både hon och Mathias har varit sjuka i veckan, jag är frisk än så länge. Inte varit förkyld på över 2 år, hoppas det fortsätter så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0