Badkar

Idag gick vi promenad, handlade, sedan gick vi till min lägenhet och plockade ur flyttkartonger och två säckar med kläder. Hittade daim bland min mat :) Datorn var dum, skärmen ville bara vara i energisparläge.
 
Sen tog jag och Molly ett bad. Hon plaskade en massa med armarna så det stänkte både på henne och mig.
 
När jag fyller år tänkte jag bjuda lite folk.. först går vi ut och käkar, sedan tänkte jag att vi skulle hänga i min lilla etta och umgås och kanske dricka en del. Första fyllan sedan september och återträffen i Rättvik i så fall. Antar att man inte behöver så mycket.. Lite vitt vin kanske kunde vara nåt, har haft några bra och lagoma fyllor på det utan att bli bakis. Men jag måste ju få nån slags ordning i lägenheten i så fall. Många kartonger där är iaf tomma och behövs bara gömmas i förrådet, men sen är det en del kvar. Bokhyllorna vill jag få upp, mer köksprylar ska in i skåpen, gardiner kunde vara snyggt och så vill jag få upp en stång och nåt slags draperi för sängen.
 
Dessutom kan det ju bli så att min farmor sover där innan vi ska till Uppsala den 20e, om det nu blir av. Å hon gillar ju inte om det är för stökigt. Hade varit kul att få visa en ganska fin lägenhet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0