Hål i öronen

Oj vad hålen i öronen har krympt. Lyckades pressa i en 1,6 mm ring i stora hålen, där jag mestadels haft en ring på 2 mm och lätt kunnat stoppa in ett extra örhängde bredvis om man velat vara lite fin utan att orka ta ur ringen. I dom mindre hålen stoppade jag in vanliga små fjantpluppar. I läppen kan jag inte bestämma hur jag ska göra, skulle vilja ha en 1,2 mm ring(haft 1,6 mm förut), men vet inte vart dom ringarna ha tagit vägen, hara bara små såna och jag vill väl inte strypa läppen. Åh andra sidan är det bekvämt som tusan att vara utan ring i läppen, den är i vägen när man ska dricka läsk ur burk tex, lätt att spilla. Pussas är trevliga utan också. Men nice att hålla hålet öppet ifall man vill vara lite tuff nån dag då och då ;)

Aj vad det spänner i örsnibben. Saknar ljudet av två ringar som slår mot varandra.. Flera år sedan jag hade dubbla ringar i högerörat. Så jag hade nog behövt 1,2 mm ringar till det också. Nu suger det i traderatarmen.. eller hur säger man.. Eh men nä jag ska ju ha såna ringar någonstans. Här eller i min lägenhet? Svårt att veta, i min skulle jag tro, men hur bland alla lådor och grejer där ska jag kunna hitta dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0