4,8 km

Jag gruvar mig, idag är ska jag springa 4,8 km en ökning med 800 meter. 4 km var ju så man nästan dog och nu nästan en kilometer till. Men jag har laddat med bra mat, gjorde korv i ugnen med grönsaker och osttäcke och så potatis/morotsmos till.Dagar som jag inte springer kan jag glömma bort helt att äta lunch, blev så igår och kom hem kring kl 18 och var döhungrig, som tur var hade Mathias tagit med matlåda från jobbet, och igår sopade jag i mig hela lådan, annars brukar jag dela dom på två och skära lite extra grönsaker till.

Har även plockat lite, dammat lite och dammsugit idag. Skulle behöva dammtorkas på fler ställen, såg att vi hade spindelnät på utsidan av soffan på ett ställe.

Nä, nu får Mathias komma hem så jag kan komma ut och springa. Ingen ridlektion idag, den är flyttad till nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0