Elljusspår

Jahapp, ska laga en tand i januari, blivit karies i skarven till en gammal lagning.

Tog och gick en vända i elljusspåret i Säter också, skulle försöka gå 2,5an men hittade inga röda markeringar, bestämde mig då för att gå 4,2an, blev förvirrad vart jag skulle vid gamla hockeyplanen och att nån byggt ett hus där!! Så då gick vi tillbaka, det underliga var att trots att jag gick en omväg så jag borde kommit längre än 2,5 så gick jag bara 2,3 enligt min runkeeper!? Så vad stämmer? Ett gammalt eftersatt elljusspår eller min moderna lur?
 
I en av dom branta backarna (den som vi hittade ett stigläder och en stigbygel i, efter Emmas nån skentur) hade dom fyllt på med sand och breddat vägen, den såg väldigt galoppvänlig ut ;) Men nu för tiden rider jag inga hästar där i närheten. Men flera av backarna där har vi galopperat i för sisådär 15 år sedan. Annars var det sig ganska likt, fast jag tyckte att vägarna börjar se lite igenväxta och smala ut, det kanske skulle behövas lite hästar som trampar upp. Nere i närheten av ishallen var det klafsigt och blött på flera ställen, och älgspår. Ingen annan som var ute i motionsspåren syntes till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0