Resten av dagen

Fick med mig mamma ut och red i eftermiddags. Blev en timmes ridtur till Lerviken, 7 km och ganska mycket trav. Bra det eftersom dom gick så lugnt i veckan då det var mörkt, fruset och halt. Det tråkiga idag var att efter 500 meter började det regna och det fortsatte resten av ridturen. Var genomblöta när vi kom tillbaka, så jag kände mig lite fisig som överlät höpackningen till mamma så jag fick åka hem och bli av med mina blöta kläder. Men mamma kunde ju iaf gå in hemma där och byta till torra kläder.
 
Sedan var jag till ICA och handlade lite, ombytt till springkläder, lite inställd på bara en rask promenad istället för mina missade intervaller igår. Men efter att jag lämnat maten hemma så körde jag igång intervallerna iaf, men jag tog det ganska lugnt och joggade/gick dom. Men på slutet tog jag i mer och mer. Bara jag kommer igång och får tummen ur så vill jag ju köra!! Tror jag har lite ont i benhinnorna bara, inget vidare skoj.
 
När jag kom hem hade Mathias möte med styrelsen så jag fick passa Molly så hon fick komma in i badrummet och leka tittut med mig i duschen. Lite amning och matningen av henna. Sen kom Mathias och vi gjorde klyfpotatis, bea och han åt nåt kött och jag hade köpt quornnuggets, dom var helt okej. Tänkte dricka nån öl jag med, men jag var nyss till ICA igen och köpte lösgodis och äter lite sånt istället.
 
Just ja, snackade väl nästan en timme i telefon med farsan också, tiden går fort och vi snackar ju mycket båda två, vi är lite lika där.
 
Fotboll på TV, ganska ointressant dom gör ju inga mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0