Ärenden

Idag har jag uträttat ärenden här i stan. Bokat däckbyte på Ford, handlat hundmat och lite grejer på granngården och handlat och lagat mat. Har även lagt in lite räkningar. Blev väckt av telefonen i morse, från Falun, på torsdag ska jag få komma till neurologen, får vi se om dom hittar några stora fel på mig.. Jag nojar ju över hjärtat eftersom både dystrofia myotonika kan påverka det och så att Farsan och min farmor har samma hjärtfel som tydligen är ärftligt.

Sen när Molly hade ätit och hunden hade kissat så somnade vi om igen efter lite tv.. Blev väckt av telefonen igen, min farmor som ville komma och hälsa på, så på torsdag efter mitt besök i Falun så ses vi där och hon åker med oss hem. Alltså måste jag försöka städa lite här hemma igen, behövs ändå för habiliteringen kommer på fredag.

På måndag kom det en kallelse om idag, Molly ska dit och träffa en läkare, varför vet jag inte, men jag kan tippa på att dom vill hålla lite koll, och jag vill veta om det börjar bli dags för RS-sprutor och om hon ska influensavaccin?

På tisdag fick jag tid för däckbyte, så det blir direkt efter min ridlektion. Så dagarna kring helgen blir det fullt upp!!! Tror att jag och brorsan bestämde att vi skulle till Lilla Moren också, min äldsta bror har inte ens sett stället än. När jag nämnde pingisbordet nappade han direkt. Hans ungar kanske kan lära sig spela. Men med Daniel som lärare kan det ju svida en hel del... Jävlar vad han kunde smasha när jag väl fick över en boll till hans sida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0