Börjes och Ullmax

På ICA ligger min börjes beställning, hästsaker. Minns inte riktigt vad jag beställde, hoppas att jag tog ett vanligt grimskaft också, råkade köra bil med ett grimskaft, hundkoppel och halsband hängandes i dragkroken, tur att hunden var inne med mamma. Hade iofs hunden suttit kvar så är jag säker på att jag inte hade kört sönder nånting av grejerna, hon märks för mycket för att man skulle råka köra iväg med henne hängandes.

Nyss skickade jag iväg en Ullmaxbeställning, ridklubben säljer sånt och får in lite pengar på det, jag köpte springkläder och vindjacka och vindbyxor.

Och nu precis plingade det på dörren, då kom Mollys stol hem från LD hjälpmedel, vi var där igår och provade ut den.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det för stol? :)

Svar: En som ger lite mer stöd så hon orkar sitta längre stund.
Lisa

2013-10-29 @ 21:18:35
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0