Gammelfarmor

Idag har jag haft besök av min farmor hela dagen. Vi träffades vid sjukhuset i Falun och sedan följde hon med mig hem, skjutsade henne nyss till stationen, så hon fick ta tåget hem till Mora.
 
Min syster var också med till Falun och köpte ett impregnerat myggnät som hon ska ha med sig till utlandet, dröjer inte länge nu tills hon drar iväg, först Thailand, och sedan vidare hade hon tänkt.
 
Efter sjukhusbesöket åt vi på Dalasalen. Jag åt några selleribiffar med timjansås, dom var goda, sedan åt jag även lite fisk och potatis, Molly fick en del av min mat också.
 
Anledningen till sjukhusbesöket var faktiskt för en gångs skull inget som hade med Molly att göra, utan idag hade jag äntligen fått en tid, remissen skickades i somras. Vi snackade lite, hon undersökte lite, tog EKG och blodprover. EKGet såg iaf bra ut och hjärtat lät bra, skönt att veta eftersom både muskelsjukdomen kan påverka hjärtat och så har ju både farsan och min farmor bytt ut aortaklaffen. Så än så länge är jag ganska frisk :-) Lite stela fingrar och att sova mycket kan jag leva med så som mitt liv ser ut just nu iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0