Hjärnskakning

Förresten så tror jag att jag fick en liten hjärnskakning i tisdags. Jag red Krista och hoppade ett litet hinder, strax innan jag skulle sakta av och vända så hoppade det fram ett rådjur(tror jag), tjong så vände Krista och plopp så låg jag bredvid henne. Höll iaf kvar tygeln med ena handen så hon stannade. Jag kunde inte resa mig på en gång, hade väl tappat luften, satte mig upp efter en stund, var lite snurrigt, men reste mig efter en liten stund till, hoppade upp, och så hoppade vi hindret tillbaka och red hem ganska fort, flera galopper. Tanken om hjärnskakning fanns där, men eftersom vi har ridlektion på tisdagar och den vill man inte missa så sket jag lite i det hela. Men när man fortfarande har huvudvärk två dagar senare så känns det inte helt okej, så jag hoppar över min 4 km joggingvända idag, får se om det känns bättre imorrn. Har även ont i nacken, tjongade ju i huvudet lite i marken.

Drygt, jag vill må bra och jag vill ju springa.
 
Igår red jag Vega utan att ramla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0