Jao

Igår plockade jag  och mamma ut det sista ur lägenheten och Ida började flytta in. Både mammas och min bil blev fulla. Jag fick en banklapp som ska innehålla 55000, ska försöka komma ihåg att gå på banken idag, kändes inte så bra att den råkade ligga i jackfickan på jackan som hängde på staketet idag under ridlektionen, men den är skriven i mitt namn så.. Fast min plånbok med körkort var ju i samma ficka. Hur som helst så låg allt kvar efter ridningen.
 
Måste till Lilla Moren med en massa saker imorrn. Var precis att jag fick in Molly och hunden i bilen idag när jag skulle åka oh rida med Sandra. Vi tog en tur med våra egna hästar innan ridlektionen. Krista kändes ojämn och hade ont i hovarna, men sista biten hem kändes hon fin igen, så skumt att hon kan vara så olika olika gånger.
 
Dokumenterade min paprika ikväll också.
Den är kanske 3 cm lång nu! Måste ju skriva ut det, för på bilden ser den ju gigantisk ut.
Molly tittade och grejade när vi lagade mat idag. Bland annat vickade hon ut potatisar på golvet, smakade av mixade ärtor och lekte med måttsatsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0