Nu då?

Provade träningstightsen i förmiddags, det gick tungt tyckte jag som började springturen i motvind och på tom mage. Men jag gjorde den flera minuter snabbare än innan, kanske därför det kändes tungt.

Hem och käkade en macka och duschade, sedan var vi upp och fikade med Mathias pappa. Kanelbullar.

Resten av dagen har vi inte gjort mycket, jag var över till hemköp och handlade lite, pratat med farsan i telefon, han åker till huset i morgon och grejar så jag behöver inte åka dit och passa upp på katten.

Å nu är det märkt ute och jag känner mig väldigt rastlös!!! Hade funderat på att prova bada med Molly, men jag ville helst att Mathias skulle följa med, men han ville hellre bara sova på soffan. Vi bestämde även igår att vi skulle upp på Stadsberget och springa/gå idag, men han ville inte det i förmiddags så det blev en tur för mig och hunden här utanför bara, eller 3 km runtikring här i närheten. Jag blir så irriterad på sånt vi bestämmer som inte blir av. Hockey på TVn idag igen fast det inte ens är Brynäs som spelar, men jag skulle få slå över till 100% Bonde när det bli 19:30. Jävla skit att Leksand gick upp till elitserien igen, för nu verkar ju även deras matcher va intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0