Seg dag

Usch vilken seg dag. Mathias sov tills han åkte iväg på innebandy, ingen tanke på att jag kanske ville spela den här gången?

Jag och Molly åkte en sväng till Hea och klappade lite på hästarna, Molly fick en banan, sedan körde vi in Sandra till Säter så hon fick hämta sin bil.

Hem, pizza, proppmätt, seg, film, amma, cyklat 2,5 km så Nova fick sträcka ut lite!
 
I morgon ska jag aktivera mig betydligt mer, hoppas mamma kan vakta Molly så jag kan komma ut och rida på dagen. Har blivit så kul att rida Vega nu när hon tar galoppfattningar så bra :) Och nu när dom har flyttat hem så slipper vi dom livsfarliga kalkonerna så man slipper börja och sluta varje ridtur med att vara osams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0