Simhallen

Idag var jag och Molly till simhallen för första gången i hennes liv. Hon gillade inte duschen när den stänkte i ansiktet, men det var kul att bada. Hoppas vi kan gå dit lite då och då.
 
Sen har jag gjort tonfiskbiffar och Mathias gjorde nån sås på gräddfil med en massa vitlök i, den blev stark, och kommer nog bara bli starkare när vitlöken får dra, så ikväll som dipp till chipsen kommer den nog ha blivit för stark för mig, men till maten funkade den bra.
 
Egentligen borde jag åka och rida, Nova skulle behöva springa av sig lite också. Men farsan hörde av sig förut idag och hade bestämt sig för att inte åka till huset eftersom det regnar och är tråkigt väder.. Alltså måste jag åka och ta hand om katten, han var ensam hela dagen igår ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0