Träning och mat

Jag sköt upp mina joggingvändor en hel vecka, så dom fortsätter jag med på torsdag, men kan ju inte bara lata mig fram tills dess, så nyss var jag ute och powerwalkade med barnvagn och hund, ca 4 km på 40 min. Idag är första dagen som nacken börjar kännas bättre, men istället hade jag ont längre ner i ryggen i morse. Funderar på att ringa vårdcentralen ändå imorgon, och sedan beställa tid hos bästa kiropraktorn så inget hamnat helt tokigt.
 
Trodde faktiskt att Mathias skulle ha hunnit hem nu när jag kom hem, men nä, Robert sölar väl i duschen. Jag fick som vanligt ingen chans att få spela innebandy. Inte ens tillfrågad.
 
Blir väl tvungen att äta pizza strax också.
 
Jag som gjorde en paj matpaj innan vi gick ut och gick, men den provsmakade jag bara en tugga på, tänkte äta den imorgon, skönt att ha maten klar ibland liksom. Jag gjorde en sojakorvpaj, med morötter, broccoli och blomkål. I äggstanningen hade jag även i färskost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0