Litet land

Åkte till huset, tog reda på kattens snusk i och bredvid lådan!

Sen började jag gräva i det som jag både tror har vart land förut och som jag ska ha som land här. Nöjde mig med en liten fyrkant där jag satte vitlök på ena halvan, får se om det finnt nåt mer skoj att sätta nu på hösten annars har jag bara mindre att gräva till våren. Man kunde hur som helst gräva ganska djupt utan problem så det har nog varit land innan och det växer bara ogäs där, inte nån gräsmatta.
 


Sen gick vi in och åt, nu har Molly somnat inbäddad på soffan, jag sitter vid datorn och fryser, har t.o.m. mössa på mig. Är knappt 15 grader inne.. Vet liksom inte hur man ska göra. Har elemenetet på uppe i sovrummet, men annars har jag bara eldat i köket när jag varit här. Funderat på att ställa en säng i köket så slipper man värma upp resten, men då måste vi leta på en dörr till köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0