Rastlös

Är så grymt rastlös ikväll. Kan bero på att jag sov till 12 och det enda jag gjort i riktig fysisk aktivitet är en promenad på 3 km.

Det bara kryper i hela mig, har inte ro att kolla på film, bara sitter och petar på datorn och är irriterad över att liven i bubbel witch saga är slut och att bara två har hjälpt mig med förbannelsen för att komma vidare i spelet.

Jag borde hänga tvätten men blä vad tråkigt.

Jag vill åka och rida, men det kan jag ju inte göra kl 23 på kvällen, får gott vänta tills imorrn, om nu någon kan vara barnvakt, Mathias blir borta på fotboll mellan 13 och 18 kanske.

Å jag som är så förvirrad och glömsk bara måste komma ihåg att rösta i morgon!!!!! VIKTIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0