Sälja lägenhet.

Just ja, visade ju lägenheten igår eftermiddag. Dom var positiva och trevliga, vi kom överens om 55000. Dom ville fundera lite och prata med pappan i familjen också, mor och dotter tittade. Sen på kvällen när jag var ute och sprang ringde dom och sade att dom ville ha den! Skönt, onödig att stå och betala nästan 2000 i månaden för en tom lägenhet. Så jag snackade med ordföranden idag och gav han namn och personnummer så skulle han höra av sig när det är uppkollat. Hoppas vi kan få det klart i veckan så jag slipper nästa hyra :-) Och det känns mycket bättre att sälja till trevliga människor än till dom jag visade för sist, med en pappa som gnällde på allt, t.o.m. spisen var oduglig för han, den som Sandra köpte när hon bodde där, iofs begagnad, men den är ju fräsch. Fräschaste spis jag lagat mat på förutom Mathias nya nu då, vi fick hem en sprillans ny i torsdags, den gamla slutade funka totalt, en dag som vi hade folk hemma, hockey på tv och dom skulle äta korv i nån periodpaus, när jag skulle koka mat åt Molly gick huvudströmmen när jag slog på en platta, och även den stora så då hade vi ingen som funkade längre, två andra var trasiga sedan innan. Så som tur var så hade hans pappa två kokplattor hemma så dom kunde få sin korv, Molly fick ugnsbakad potatis och rotfrukter för ugnen funkade iaf. Skönt att dom sista plattorna gick sönder, kändes inte så skoj att laga mat med bara två plattor när vi ofta behöver många plattor eftersom jag inte äter kött.
 
Usch vad jag babblar på.. Skulle ju bara skriva att jag hittat köpare till lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0