Idag

Plockat lite här och lite där, men stökigt är det fortfarande. Tror vi tar och åker till granngården och köper hundmat istället, så slipper man se röran. Sen kanske jag vill ta en tur till Lilla Moren, mina växter har inte fått omvårdnad sedan i fredags, så dom kanske behöver vatten? Temperaturen där är ganska låg så dom verkar inte torka ut lika fort som när dom bodde här.
Ska nog flytta dit mina små purjolökar också.
Å nej innan allt annat måste jag sätta tomatfröna från kursen, fick ju en slags läxa till nästa träff, alla ska sätta samma sorters tomatfrön, sen ska vi plantera dom finaste i växthuset där.

Förresten så tycker jag att det funkade bra att ha med Molly på kursen, hon kan få följa med fler gånger, i sommar kanske vi kan bo i bilen och även låta Nova följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0