Ridvägar till LM

Oj oj, vad jag har kört på småvägar i skogen. Lite slirigt och blött här och där, och t.o.m. lite snö kvar, trodde jag skulle fastna en stund, men kunde rulla tillbaka och ta ny fart uppför en backe med snö. Tog och gick en bit på en av ridlederna, en väg jag undrat över hela vintern, den var ca 1 km lång, mätte med både runkeeper och endomondo. Fick gå både fram och tillbaka eftersom jag var själv. Hästarna kan nog ta sig fram där, men på dom knöligaste och brantaste partierna hoppar jag nog av och leder så dom kan hålla balansen bättre. Den vägen var tänkt som en genväg, men jag kollade på trippmätaren hur långt det skulle bli runt och hur lång genvägen skulle bli.. 8 km eller 10 km, så det får bli en smaksak, förändrad terräng eller nöta vidare efter vanliga grusvägen?
Sådär en bildbomb om min helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0