Förblöder

Jag håller troligen på att förblöda.
 
Eller så är det så att jag fått min första mens på flera år. Tog ett bra tag efter att jag slutade med mini-pillren. Men jag var tydligen inte gravid trots att det känts så. Läste på nåt forum att det var vanligt att det kändes så och att det kunde ta tid innan mensen kom.
 
Hur som helst.. Jag har ju alltid förut kunnat klara mig med minsta tampongerna. Nu blödde jag igenom både dom och sedan även såna i normal storlek! Jag blöder som en slaktad gris typ. Hoppas att det lugnar sig och blir mer som förut nästa gång, annars ångrar jag grovt att jag började med dom där pillrena.
 
Sen måste jag få gnälla lite på affärer. Först ICA i Gustafs, inga OB i normal storlek, sedan Hemköp Hedemora inga OB i normal storlek! Provade Libresses tamponger istället. Dålig stil av butikerna när jag faktiskt håller på att förblöda!! Hade jag vetat att det skulle vara så här illa hade jag ju kunnat köpa dom lite större än normal, men det kunde ju inte jag veta.
 
Hoppas kunna sova hela natten utan blod på fel ställen i natt.
 
Är det här ett sånt ämne man inte ska skriva om? Haha, det skiter jag i!! Jag tycker mens är smått intressant faktiskt.
 
Men ni slipper bilder i detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0