Urinvägsinfektion barn

Tror Molly fått urinvägsinfektion. SÅ vi var till vårdcentralen idag, men att kissa i en påse som sattes på där nere var tydligen inte nåt för henne. Så vi fick åka hem igen. I morgon ska vi försöka få till det på pottan och hälla i det lilla provröret vi fick. Sedan kan vi åka dit igen.. Väldigt mycket åkande, vi var alltså på vårdcentralen i Hedemora, men jag har väl lite långt till alla sådana ställen.

Molly mår bra och är som vanligt, men kisset luktar satan! Å eftersom jag haft skiten själv så vet jag ju att det känns obehagligt, och går det längre mår man skitdåligt!!

Sen har jag för mig att det sägs att har man en gång haft det så får man det lättare igen. Hoppas det bara är en myt. Själv hade jag det en gång som liten och har haft det två gånger i vuxen ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0