Vad jag gör.

Igår blev det en lång ridtur med Vega, 13 km på 2 timmar, så fruset och hårt ute så vi skrittade väldigt mycket.
 
Här är en liten rymling.
 
Äter banan och hallonmix.
 
Gått igenom en stor hög med byxor och provat massor. Dessa tänkte jag se om någon vill köpa. Jag är fattig och har ingen nytta av ett par jeans som jag precis kan få på mig, men det är ju inte bekvämt att vara helt intryckt i ett par byxor.
 
SItter och väntar lite nu, ska kolla på bonde söker fru.. Hur har det gått för dom? Sååååå spännande. Enda programmet som jag försökt följa i höst.
 
Hästarna har fått sin kvällsmat och dom andra där ute har också fått sitt. Just ja, har nog ett ägg i jackfickan, ska lägga det i kylen. Blir nog ett gäng ägghalvor till jul trots allt. Kycklingarna äter köpefoder nu.
 
Plockat en massa i eftermiddag. Ska det hit folk på jul så lär jag röja så det får plats mer än 3 pers här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0