Falun och pessoa

Var i Falun före 9 i morse. Blä för att gå upp tidigt, särskilt när det bara var snack idag, trodde ju att dom skulle röntga höften och göra gipsavgjutningar m.m. Det blir väl om ett tag.

Åkte och red pållarna efter Falun. Krista var tokigt pigg, blev helt svettiga i solen. Vega testade jag faktiskt pessoabett på idag, men jag hade dubbla tyglar så jag kunde välja om jag skulle dra i vanliga bettringen eller den i mitten, tror hon lyssnade lite bättre på den mittersta mot vad hon brukar, vill nog hitta på pelhambettet och testa med. Däremot får jag ju inte bort henne studsande med ett bett.

När jag kom in efter att ha ridit så låg Molly och sov fortfarande, hon gjorde det även när jag lämnade in Nova efter första ridturen. Mamma gick upp och jag kröp ner och sov ett tag jag med. Kl 17 kom mamma och väckte oss båda, då hade hon gjort mos, så jag fick sojakorv och mos och Molly fick mos och tacoköttfärs.

Molly måste använda skenorna mer än förut, vi får inte slarva så mycket. Och dietisten bekräftade att även Kivi är lite lösande för magen, så ikväll mixade jag päron och kivi, ploppade i lite hallon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0