Byxor

Asså jag råkade liksom köpa 3 par byxor och en sportBH. Jag har fortfarande den där dragningen till att köpa byxor alltså.
Färggrann sportbh och tights med gröna detaljer, mer grön på baksidan.
Svarta byxor, en blandning av tights och mjukisar tycker jag.
Fleecebyxor, så mysiga!! Kan inte bestämma mig för om jag tycker dom är snygga eller fula.
 
Molly somnade
 
Igår var hon riktigt söt. Tittade på mig så finurligt när jag tog fram mobilen för att ta kort. Hon älskar att se sig själv på bild.

Kommentarer
Postat av: Emelie

snygga plagg!
vart hitta du dom gröna? är det som en kant man kan vika upp o ner? :)

Svar: På bubbleroom hittade jag kläderna. Kanter går inte att vika upp och ned, dom kändes lite stela upptill, men jag ska ge dom en chans, dom var ju snygga.
Lisa

2014-01-10 @ 18:35:05
URL: http://mammaemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0